2011. augusztus 31., szerda

ET 13. nap - Kezdődik a türelmetlenség....

Más már ilyenkor rég tesztelt - én nem merek! Félek, hogy esetleg nem olyat mutatna amilyet szeretnék, amit szeretnénk, és akkor inkább tudjam meg később. Nem jó ez a hozzáállás tudom, de fel kell készülni arra is, hogy 2 út van a kimenetelt illetően. Persze ha meg sikerült, akkor már rég tudhatnám.... de én beszari vagyok! Szóval nagy a dilemma! Eddig a nem tesztelés mellett voltam, és nagyon kis nyugodtan éltem a mindennapokat! Ma meg már,  hogy közeleg a vérvétel ideje, átváltottam "MIKOR LESZ MÁR PÉNTEK" görcskisasszonyba. Legszívesebben pisilnék egyet arra a kis pici csíkra....

2 nap múlva vérvétel, és nekem semmi különös jelem nincsen. Nem feszülnek a melleim, nem vagyok kívánós, és úgy ámblokk nem tudom mit kellene éreznem. Talán amit elmondhatok, hogy tegnap délután óta van enyhe - nagyon enyhe émelygésem, de ez nem hányinger és tényleg akár mástól is lehet. A hasamat ma kicsit éreztem, olyan menzesz előtti érzés volt, meg is ijedtem tőle, mert holnap vagyok a ciklusom 28. napján... De csak remélem, hogy mikulásmentes időszak következik!

Ez van, most már nehéz! Szeretném tudni, hogy laknak-e a pocakomban, mert addig nem tudom szeretni a pocakomat, amíg nem tudom biztosan, hogy van-e benne élet. 

Még kettőt kell aludni....

7 megjegyzés:

  1. Dóri! Veszek én is tesztet, nekem úgyis negatív lesz, s te leszel a két csíkos, mit szólsz? :P Eskuszom, csinálok veled tesztet, szerintem Liz is benne van ;)

    VálaszTörlés
  2. :D :D Jóóóó! A ma reggeli teszt már kiesett, de annak örültem, hogy egyelőre még nyoma sincsen a piroskának.... Remélem nem is lesz. Már csak egyet kell aludnom! Anya is kérdezte reggel, hogy nincs hányingerem? Mondtam neki, hogy nincs!!!.... Áhhhh, tiszta zizi vagyok már 2 napja, feszült és mindenre ugrok. Most már csak kibírom holnapig.

    VálaszTörlés
  3. Jó, akkor ma beszerzem a tesztet én is és reggel pisilunk! :o)
    Hányingered meg majd lesz, hidd el...
    Ja, és a menstruálást is bevállalom, nekem most kell jojjon, komolyan! Minden szuper! Ez aztán az osszehangoltság ;o)

    VálaszTörlés
  4. Majd én tesztelek helyettetek! Nekem tuti 2 csíkos lesz s odaadom neked Drága barátosném!!!!! :-) Én bevállalom ... érted bármit! :)
    Bogi, igaz, Te régebb óta vagy a barátosném, de a mensit most nem tudom bevállalni helyetted! Liz

    VálaszTörlés
  5. Dóri! Még véletlenül se tesztelj!!!! Holnap csörögj!!!!!!!!!! Liz

    VálaszTörlés
  6. Stipp-stopp, enyém a negatív teszt, csajok, sajnálom ;o) Ma reggel 6:32:05-kor egyetlen vonalka nézett vissza rám, úgyhogy ti vagytok a babásak ;o)
    Igen, amúgy Linek igaza van, hogy ne tesztelj. Én már terhes voltam Borival, mikor az elso teszt negatív lett, pedig már azt is azért csináltam, mert kimaradt a menszesz...Szóval nem 100%-os, majd a véreredmény megmondja :o)

    VálaszTörlés
  7. Igaza van Boginak! Én is terhes voltam már, amikor a teszt nem mutatott ki semmit sem! Liz

    VálaszTörlés