2011. február 14., hétfő

A "majdnem hánytam vacsora"

Ez ciki, de borzalmasat főztem! Jól indult, az ötlet sem volt rossz, csak utólag úgy gondolom kihagytam egy folyamatot. Halat csináltam. Jénait kivajaztam, halat befűszereztem, jénaiba fektettem. Brokkolit kicsi rózsáira szedtem, megfőztem, majd halra helyeztem. Tetejére tejfölt kevertem ki reszelt sajttal. Fólia rá, sütőbe be, sütés 10 perc, majd fólia le és kb. még 10 perc sütés.
Eredmény: Rendkívül guszta, jó illatú, egészséges, update 1-es vacsora.  
Brokkoli finom, sajt finoma tetején. 
Hal kostólás: első falat nem rossz, kissé intenzív hal ízzel, fura állaggal. Második falat nem olyan jó, nagyon erős a hal íze. Harmadik, negyedik 20 falat brokkoli. Nem bírok a halból enni. Aztán amikor mégis megteszem, megrázkódok. 
András: - Akkor most ne egyél többet, ne kínozd magad!
Én: - De nem akarom kidobni - és megint megborzongtam. Meggyőzött. Nem ettem többet. De a brokkoliból sem. Elment az étvágyam.

Megoldás: máskor elősütöm a halat, mert a párolt hal nagyon nem finom! De majd kb fél év múlva, mert egy darabig nem eszem halat!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Miss D!
    Mielőtt az hinnéd, hogy csak Te esel át ezen a szertartáson, tévedsz! Én ugyanezen okból - brokkoli helyett krumpli - nem ettem halat vagy 10 évig.
    Viszont paradicsomlevessel - amit imádunk -, jártam hasonlóan.
    Húgommal kb. 1 liter vízhez raktunk 4 db jó nagy babérlevelet, mert jót akartunk és hogy nagyon finom legyen... anyáék hazajöttek, nagy terítés, nagy mosolygás közepette, várva a nagy dicséretet kiosztottuk az adagokat. Nem értettük, hogy egy kanál után miért fut mindenki el. Nekünk nem volt annyi bátorságunk, hogy megkóstoljuk, inkább Frici kutyának adtuk. Az eb megszagolta, vonyított, visított és elszaladt. A babérlevél túlzás volt... a kutya is belátta :)
    Puszillak: Liz

    VálaszTörlés