2011. szeptember 19., hétfő

Apáék Győrben

Végre sok év után (konkrétan 5) apukám meglátogatott minket Győrben. Nagyon bántott, hogy nem jött, annak ellenére, hogy tudom neki sem egyszerű Szarvasról kéthetente hazajőve másfél nap alatt 3 fele szakadnia. De most, hogy lakásunk lett, ő pedig szabit vett ki, öcsémékkel meglátogatott minket. Ebéddel vártuk őket, pácolt sült hússal, gombás-fokhagymást mártással és krumplipürével. A lakás nagyon tetszett mindegyikőjüknek - így félkész állapotban is, és ez tök jól esett. Kaja után bementünk a belvárosba egy kávéra - a nemrég nyílt Frei Café-ba. Az evezőstelepen raktuk le az autót, onnan csak át kellett sétálni a hídon és már a belváros kapujában is voltunk. Kb. 500 métert kellett sétálni - apumnak ez is sok volt.... :) Igaz a levegő is eléggé lehűlt, ő pedig elég vékonyan volt felöltözve. A kávézóban rengeteg kávé közül András választott a legmerészebben. A választottja nevét nem tudom, de szivar illata és íze volt - belenyaltam én is. Nagyon komoly volt! Apa sima olasz kávét ivott, Eszterére nem emlékszem, tesóm forró csokit kért, én pedig egy tejhabos, koffeinmentes nápolyi latte machiato-t. Amúgy bármelyik kávét meg tudják csinálni koffeinmentesre, és ez nagyon jó. Szerintem megyünk majd még párszor, Andrásnak nagyon bejött a hely - nekem meg a koffeinmentes élvezet!
Sajna ezután apuék haza is mentek, nagyon rövid volt ez az idő, de örülök, hogy itt voltak!

1 megjegyzés:

  1. A Frei kávézót mi is megnéztük hétvégén és a mogyorós forrócsokijuk verhetetlen :) csak az a baj, hogy én egy lavórral meg tudtam volna inni :(
    L&D

    VálaszTörlés