2011. szeptember 16., péntek

Az első rosszullét, de nem biztos, hogy azért

Tegnap hazafelé rosszul lettem. No nem olyan vészesen, és valószínű magamnak okoztam a rosszullétet és nem a babánk, vagyis a hormonális változás tette ezt. 
Felszálltam a 22-es (vagy 23-as) buszra és helyet kerestem magamnak. Hátul volt egy hely, háttal menetiránynak, a keréken. A busz elindult és megkezdődött a közel 25 perces zötykölődés. Na a 81-es út ehhez képest kutyafasza. Nem tudom, hogy a kerék volt-e a ludas, vagy amúgy is ennyire lehet érezni a buckákat csak én eddig esetleg korábban nem figyeltem, de borzalmas volt. Fogtam a hasam és azon gondolkoztam leszálljak-e, vagy felálljak-e, mindenesetre folyton az járt  fejembe, hogy ki ne rázza a hasamból szegény gyereket a busz. Egy idő után aztán hirtelen melegem lett, émelyegtem és már sehogy nem volt jó. Az utolsó pár percben már álltam, kapaszkodtam és levegőhöz próbáltam jutni. Szakadt rólam a víz és alig vártam, hogy hazaérjek. Szerencsére a busz a házunkkal szemben tett le, így nem tellett sok időbe hazajutnom. Egyből lepakoltam, András citromos vizet hozott nekem, én meg nagyokat lélegeztem. Ültem a konyhában a széken, András fogta a kezem, én meg próbáltam összekaparni magam. Aztán kicsit jobb lett,  majd kb. egy fél óra múlva elmúlt... 

András szerint ez tuti a terhesség miatt volt, én inkább a buszra fogtam. 

2 megjegyzés:

  1. TUTI a terhesség miatt volt! Én az ING-től a könyvelőig 12 kukát hánytam tele s Krisz csak azt mondogatta: "Okádjál csak, okádjál csak" - ez a várandóság, üdv a klubban! Leszel még sokkal rosszabbul is :)))))
    Emlékszem, a terhesség elején a buszon hazafele menet hasonló szar busszal mentem, mint Te most, s én nem csak a hasam szorítottam, hanem a lábaim is keresztbe raktam, nehogy kiessen belőlem a gyerek. :)))) Ilyenkor az ember sokkal jobban figyel minden külső ingerre és hatásra.

    VálaszTörlés
  2. Én is a terhességre szavazok, én is sokkal émelygosebb voltam jármuveken: buszon, autóban, repulon, mindenhol...
    Szóval, tényleg udv a klubban :)Ez szuper!

    VálaszTörlés