2011. szeptember 6., kedd

Egyedül

Ez a második hete, hogy András gyakorlaton van. Az elsőt könnyű volt elvészelni, mert itt volt anyukám péntekig, aztán hétvégére András is haza jött.
Néha szeretek egyedül lenni, ilyenkor fényképeket nézegetek, olvasok, csajos filmeket nézek. Ilyenkor a kajálásokat is lazábban veszek és nem nagyon főzök magamnak. Ezt persze most nem tehetem meg, muszáj főtt kaját ennem. 
Most kettős érzés az egyedüllét. Egyrészt jó is, próbálom belakni az új lakást, másrészről néha magányosnak érzem magam. Hiányzik András reggeli ölelése, és jó lenne beszélgetni. A telefon nem ugyanolyan. 
Ma elmentem délután a Győrszol-hoz pecsétet kérni a lakcímkártya bejelentéséhez szükséges nyomtatványra. Hazafelé másfele jöttem, hogy kicsit megismerjem a környéket. Először egy általános iskola mellett haladtam el, majd egy bölcsi mellett - a mi ablakunk pedig egy óvodára néz. Mindenhol gyerekzsivaj, pici és nagy gyerekek. Imádom! A nap még mindig melegen süt, még nem igazán érezni az őszt. Hazafelé betértem a Tesco-ba, hogy vegyek valami gyümölcsöt. Vettem 3 szem almát.... most már csak rá kell szánnom magam, hogy meg is egyem. Ebédre (délutáni ebédre) spenótot csináltam virslivel. Azt hiszem még holnapra is marad belőle. 
Amúgy mellesleg jegyzem meg, kedd van, 6.-a. Kerek két hét múlva megyünk Kaáliba... :)

1 megjegyzés:

  1. Helyes! Éljen az egészséges táplálkozás és éljen a spenót! Mi szorítunk kerek 2 múlva is!!! :) L&D

    VálaszTörlés