2011. szeptember 13., kedd

Ez olyan mint a Schweppes szőlő!

Szombaton délután hazaugrottunk Fvárra megköszönteni András anyukáját, mert szülinapja volt, így vasárnap mamámékhoz is kiugrottunk, vagyis kidobott András amíg ő evezett. Sokan voltunk, unokatesómék, gyermekeik, jó volt! Aztán mindenki szemezgette a kertből szedett szőlőt, mellyel engem is kínáltak, mondván, hogy ez tele van vitaminnal és persze mindenki ismeri a marha egészséges étkezési szokásaimat. Először nem akartam enni, visszautasítottam, nem szoktam én szőlőt enni. Kérdezték szeretem-e, én meg mondtam, hogy igazából én csak a schweppes szőlőt szeretem de azt nagyon. Na persze, hogy kaptam kedves megjegyzéseket :))) és végül sikerült rábeszélniük, hogy egy szemet megkóstoljak - pontosabban a 3 éves Hannának, aki annyira kedvesen kínálta, hogy nem volt szívem visszautasítani. A hatás nem maradt el, ennek olyan íze volt mint a schweppes-nek, csak szénsav nélkül. Így kaptam a kertből még pár fürtöt, aminek a felét tegnap meg is ettem délután. Tettem mindezt marha büszkén, hogy ma is tettem valamit az egészségemért és persze a babánk egészségéért.

1 megjegyzés: