2011. szeptember 18., vasárnap

Megint egy álom

Az éjjel megint össze-vissza álmodtam mindent. Ezerféle dolgot, tök különböző sztorikkal, helyszínekkel, emberekkel. Nagyon nem is emlékszem a nagyjára, csak képekre, momentumokra, egy "epizód" azonban elég mélyen érintett. Naná, hogy a kisbabánkkal kapcsolatos!
Kedden végre találkozunk vele, vagy velük.... és ez itt a nagy kérdés: vagyis egy vagy két babával??? Jó pár napja úgy érzem egy kisbabánk van. Nem tudom honnan jön az érzés, de ezt érzem. Ezt már pár emberrel meg is osztottam - mindig kísérve azzal a gondolattal, hogy mi nagyon boldogok vagyunk/leszünk így is úgy is. Nem számít, csak nyilván foglalkoztat!
Aztán ma éjjel jött az álom. Ultrahangra mentem, egyedül. Fogalmam sincs, hogy maga az ultrahang hogy zajlott (hüvelyi, vagy hasi volt), mert arról nem álmodtam, csak arról, hogy a nővérhez mentem, aki be is kapcsolta a monitort. Nem szívverést hallgattam, nem kis pacát láttam, hanem a képernyőn egy 4D-s kép jelent meg fekete-fehérben egy babafejjel, aki csukott szemmel mosolygott rám. Aztán a nővér nyomott egy gombot és azt mondta, ő pedig a másik - egy szintén mosolygós babafej csukott szemmel. Igazából nem is az álmomban, hanem amikor felkeltem töltött el egy furcsa érzés. Most már vasárnap van, holnap hétfő, aztán kedd, 11 óra. Akkor majd megtudjuk végre ami annyira foglalkoztat minket és végre (remélhetőleg) a szívverést is hallani fogjuk.

2 megjegyzés:

  1. Készülj mindkét UH-ra (hüvelyire és hasira is). Nekem mindkettő volt az első alkalommal. Olyan jók ezek az álmok, egyre közelebb hoznak benneteket! Szorítunk kedden! Mi is akkor megyünk 'Dorkaszívverést' hallgatni :) L&D

    VálaszTörlés
  2. Alig várom, hogy elmeséld, mi volt! :)

    VálaszTörlés