2010. december 16., csütörtök

A laptop

Bármennyire is bánom, hogy Acer laptopot vettünk, egy dologgal elégedett vagyok - eddig! Mindenről tájékoztatnak ami a laptopommal a szervizben - Csehországban!!! történik:

1.) délelőtti sms és egyben e-mail is: 
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön készüléke, melynek esetazonosítója xxxxxxxxxx (nem publikus - a szerk.), megérkezett szervizközpontunkba.
Technikusunk rövidesen megkezdi a javítást. Amint lesz újabb információnk, értesítjük Önt."

Üdvözlettel
Packard Bell Ügyfélszolgálat"

2.) délutáni sms és e-mail: 
"Tisztelt Ügyfelünk!
Készüléke, melynek esetazonosítója xxxxxxxxxx, elkészült.
Megérkezését a következő 3 munkanapon belül várhatja.

Üdvözlettel
Packard Bell Ügyfélszolgálat"

Mindkét üzenet ma érkezett! Remélem a futárszolgálat is gyors lesz és legkésőbb kedden itt lesz a laptopom. Boldog lennék. Akkor meg még boldogabb, ha rajta lenne minden adat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése