2011. június 13., hétfő

Gonal F használata

Ha érdekel, hogy miért tartok attól a szuritól, akkor itt van róla egy kis videó. Az első 1 perc nem érdekes, húzz bele nyugodtan. Először elmondja és megmutatja a tartozékokat, utána beállítja a dózist.

 

A számok jelölik a dózisokat. Aztán fertőtlenítés, bőr összecsípés és szúrás. Több videót is megnéztem  és emberek olyan könnyedséggel szúrják a bőrükbe a tűt, hogy szinte hihetetlen. Biztos nem fáj, de mégis olyan ijesztő számomra, hogy belebökjek a bőrömbe. András szerint ha más kibírta, én is ki fogom bírni. Fordított helyzetben én is ezt mondanám, de nem vagyunk fordított helyzetben!
Amúgy ez az az injekció, ami támogatás nélkül 100e, normatívval 75e, kiemelt eü támogatással pedig 30e Forint. Nem hízik, szőrösödik tőle az ember, csak a tüszőkre hat. Ezt fogom használni a ciklus 2. napjától az 5. napig biztosan.

6 megjegyzés:

  1. :D :D :D Hát remélem én majd nem fogok amikor használnom kell.... szép lenne :D

    VálaszTörlés
  2. Ez egyáltalán nem lehet fájdalmas. Én is kaptam szurit a hasamba - igaz nem ilyet és nem ilyen célból -. Ha úgy csinálod, ahogy a videón látod, meg sem lehet érezni. Egyrészt ha összecsíped a bőrt, már az önmagában egy érzéstelenítés. A tű pedig nagyon vékony és rövid. A lényeg szerintem, hogy a testre merőlegesen add be - így nem fog belilulni és nem is fáj. Amikor Krisz lába el volt törve, én adtam minden nap 11 héten keresztül a hasába a véralvadásgátló injekciót ennél nagyobb tűvel s meg sem érezte az első kivételével. Ha segytség kell, szólj csak ... én nem foglak kímélni!!! :)))))))
    Liz

    VálaszTörlés
  3. Én nem is a fájdalomtól félek (annyira), hanem a tűnek a bőrömbe szúrásától, és azért magamnak csak nem adhatom úgy be, hogy nem nézek oda... :) Ráadásul azt is figyelni kell, hogy nehogy hajszáleret találjak....

    VálaszTörlés
  4. A hajszálereket csak úgy tudod elszúrni, ha nem merőlegesen adod be a szurit magadnak. Ha erre odafigyelsz, akkor nem leszel kék-zöld-lila foltos. Szegény Krisz első szurijának beadását követően úgy nézett ki, mintha elvertem volna :) aztán elmentem egy dokihoz és megkértem, hogy mutassa meg s ő adta a tippeket! :)
    Pussz: Liz

    VálaszTörlés
  5. Köszi, a képen is merőleges volt....majd figyelek rá... ha meg nagyon nem megy akkor szólok! :)

    VálaszTörlés