2011. június 6., hétfő

Káosz a köbön

Lett volna még 1-2 téma amiről írni szerettem volna, például a különleges álmomról, vagy egy kismama látogatásról, de szinte forr a fejem a dühtől... 

Ma elmentem, hogy kiváltsam a szurikat. Azaz ez 1 db szuri, adagolóval és 14 tűvel. Reggel betelefonáltam gyógyszertárba, megkérdeztem van-e készleten a gyógyszer és meddig vannak nyitva. Kérték, hogy hűtőtáskával menjek, mert a szurit hűtőben kell tárolni, és már túl meleg van a szállításához. Ezért ezután hívtam Andrást, ő szerzett munkahelyéről jégkockákat - műanyag üvegeket múlt hét pénteken pont kiszelektáltam. Aztán kitaláltuk, hogy elmegyünk bevásárolni és mivel oda felesleges lett volna vinni a jégkockát - mondván úgyis felolvadnak mire végzünk - vettünk fagyasztott zöldséget, hogy az majd addig hidegen tartja a táskát és a szurit. András a gyógyszertáról kb 500 m-re kirakott és megvárt a kocsiban. Siettem, mert ekkor már fél 6 volt. A gyógyszertárban előkészítettem a vényt, és a 30ezer forintot. Sorra kerültem, vényt odaadtam, majd közölte a hölgy, hogy 75.000 Ft lesz. Megakadt a szavam... Neten megnéztem, más is mondta - többen is - hogy ez 30.000 Ft, nem pedig 75e. Mondtam a hölgynek, hogy az nem lehet, én nálam nincs is ennyi pénz, meg amúgy is. Aztán mondta a hölgy, hogy a normatív támogatást húzták be a kiemelt EÜ támogatás helyett, ami az első 5 lombikig jár. Támogatás nélkül 100.000 Ft... Megpróbálták a Kaálit felhívni, de eredménytelenül - nem csodálom, fél 6 volt, persze, hogy nem volt bent már senki. Nem váltottam ki, dühöngtem. Rohantam vissza a kocsihoz, majd Andrásnak kifakadtam és zokogni kezdtem. Nagyon mérges volt ő is, azt mondta, hogy bemegy, meg panaszt tesz, de ne sírjak, szedjem össze magam, nem én csesztem el, majd ha én cseszek el valamit akkor sírhatok.... :) Hazaérve fórumon elmondták a lányok, hogy egy-kettőjükkel már előfordult ilyen, ne izguljak, kijavítják.... 
Persze, mindez fasza, csak éppen megint mehetek Kaáliba, azt sem tudom milyen busszal, hogyan fogom megoldani, elmegy majd vele 2 órám utána mehetek gyógyszertárba, közben kell, hogy legyen velem valami nagyon hideg, ami kibír 1-2 órát, hogy majd hűtőként szolgáljon a szuriknak...addig sem tudok dolgozni, és már az alhasam is elkezdett görcsölgetni... közeleg a menzeszem
Mondja valaki, hogy egyszerű az élet....

1 megjegyzés:

  1. Majd júliusban... idő, mint a Balaton vize! - direkt nem tenger -. Liz

    VálaszTörlés