2011. június 12., vasárnap

Sütöttünk szalonnát

Persze nem a lakásban - bár ott is tehettük volna egy tepsiben - hanem az evezős klubban. Itt a jó idő és 2-3 hetente jut egy délutáni-esti program, mely leginkább a sporttársakkal - András sporttársaival történik. Bár én nem vagyok nagy szalonna evő - inkább a sütés részét kedvelem - de azért ettem én is. Sangriát most a boltban hagytam, pedig András kérdezte, hogy nem akarok-e inni valamit, de nem akartam. Az igazat bevallva a menzeszem megint eljátszotta azt, amit minden évben megtesz egyszer, nyáron, és késett 4 napot. Ehhez még hozzájött, hogy napok óta émelyegtem, és bár elég kicsi az esélye, hogy természetes úton babánk legyen, én azért reménykedtem. Reménykedtem, hogy egy kisebb csoda történik velünk - de aztán ma reggelre kiderült, hogy a csodáért is sorba kell állni, és hosszú a sor nagyon. Nincs semmi baj, hiszen már csak 1 hónap REMÉLHETŐLEG - és kezdjük! Sajna így a peteleszívás július 20 körül lesz (ez nem pontos dátum), ami annyit tesz, hogy mivel a hónap végére esik, imádkoznom kell, hogy beleférjünk a TB keretbe. Kérlek Titeket szorítsatok Ti is, mert akkor viszont már kicsit elszontyolodnék, ha akkor sem kezdhetnénk.
Visszakanyarodva a szalonna sütésre, szép számmal összejöttünk, voltak kisebb gyerekek is, akik marhára élvezték, hogy minden sz@rt rádobálhattak a tűzre. Jó volt az idő is, jó büdösek lettünk, jól laktunk, végül jót sétáltunk hazafelé. Jó, hogy végre itt a nyár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése