2011. június 7., kedd

Nem kezdünk

Ma felhívtam a Kaálit a vény miatt és a recepciós hölgy (nővér) rögtön mondta is, hogy ebben a hónapban már betelt a TB keret. Ciklusom első napján azért telefonáljak, és felírják, hogy ebben a hónapban lecsúsztunk. Ez persze nem biztosíték a következő hónapra, de figyelembe veszik.

Semmi gond, jól vagyok, tényleg! Nem keseredtem el, nem lettem szomorú. Talán éreztem is. Aliz azt mondta, hogy mindig a 2. nekifutásnak sikerül minden* - és ezt még nem is a csúszásra mondta, úgyhogy remélem igaza lesz. 

Addig is éljen a nyár, hajrá július eleje! A szurik meg jó helyen vannak a gyógyszertárban.

* Ez a nyelvvizsgámra nem vonatkozott. A lombik meg remélem elsőre is sikerülni fog...

1 megjegyzés:

  1. Nekünk Krisszel még soha semmi nem sikerült elsőre :) Ez a mi szerencsénk vagy szerencsétlenségünk. Már nem változunk. Bár Dorkával kapcsolatban muszáj flottul mennie elsőre mindennek, mert nagyon elfuserált gyerek lesz szegénykém.
    Fel a fejjel, irány a Balaton és a Velencei-tó!
    UTOLJÁRA!!! Liz

    VálaszTörlés