2011. július 28., csütörtök

Az első meglepetés

Éjjel egy angyal mászott az ágy fejtámlájának a keretére, amit a reggeli szokásos kómámnak köszönhetően nem vettem észre, így Bandymnak kellett felhívni rá a figyelmemet: "Nézd ki guggol ott az ágynál!" Ha nem gondoltam volna egyből a szülinapomra, akkor eme kijelentésre biztos kifutottam volna a szobából, egy "úristen valaki van a szobában" gondolattal, de most keresgéltem a tekintettemmel. Először nem találtam semmit, mert az ágy mellett kerestem a bizonyos guggoló ajándékot. Végül András segített, és megmutatta hol van ő: 



A kisangyal - tündér - lett a 3. tagja a gyűjteményemnek. Míg az első kettő egy-egy baba angyal volt, és a gyermekáldás "elősegítésére" kaptam Kincsemtől, addig ez a tündérke mást szimbolizál.

- Bandy, és ennek is van jelentése? Megkérdezted?
- Igen!
- És mi az?
- A SZERELEM!

...... a könnycsepp még most is ott a szemem sarkában.... Köszönöm Kincsem, hogy vagy nekem, és hogy széppé teszed a napjaimat... különös tekintettel a mai napra! :)

1 megjegyzés: