2011. július 27., szerda

Ismerkedés az evezéssel

Sok-sok unszolás, ürügy és rajtam kívül álló akadály után végre megtettem! Majdnem evezős hajóba ültem. Azért majdnem, mert ez nem mozdult, és élő víz helyett egy medencében történt a nagy esemény. Tanmedencében. Délután Facebook-on jelezték, hogy összeülnek a veterán kezdő nők, és hogy engem is várnak. Nem röhög.... ebben a sportágban már 27 éves kortól lehet veterán számban indulni. A kezdeti nehézségek után - mint például, hogy fordítva kezdtem el evezni - nagyon tetszett és végül több mint egy órát gyakoroltam. András segített nekem és a többieknek is. Próbáltam jó diák lenni, de előfordult, hogy kifakadtam, hogy "de én úgy csinálom!" és, hogy "nekem nem hajlik jobban a térdem!" 
Úgy döntöttem, hogy amíg nem történik meg a beültetés, addig le fogok járni mozogni, ha meg az élet most sem lesz kegyes hozzánk, akkor lombik után is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése