2011. július 24., vasárnap

Viszlát Harry

Tegnap moziba mentünk. Az Avatar-t láttuk utoljára 3D-ben, és én azóta szerettem volna újra elmenni. A Harry Potter utolsó részét céloztuk meg, és bíztam benne, hogy ezzel nem járunk úgy mint az előzővel, amire végül csak nem jutottunk el. András nem annyira van beindulva a mozizásra mint én, így a menjünk havonta - 2 havonta moziba ötletemért nem is lelkesedett túlságosan. 

A film szuper volt, viszont ahogy ott ültem a teremben, ezernyi gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy mi is az, amit már kevésbé szeretek a moziban... 
Mielőtt a "nem szeretem" témába belemerülnék, azért oka van annak, hogy a mozi engem elvarázsol a mai napig...
- Imádom a sok-sok plakátot, életnagyságú figurákat, a kivilágított kajás pultot, a fényeket!
- Még a WC kialakítása is tetszik.... tiszta, nagy, jók a színek (csak azt nem értem, miért befele nyílnak a WC ajtók)
- Imádom a pop corn illatát, és a pop corn-t.
- Imádom a film előtti reklámokat, mert a moziban mindig másak, és a filmajánlókat is nagyon szeretem! Ilyenkor nálam simán elérik, hogy mihamarabb moziba akarjak menni újra!
- Szeretem a térhatást, hogy hangosak a filmek - itthon nem merem ordíttatni a Tv-t a szomszédok miatt....
- Tök jó, hogy szemüveg nélkül is tisztán látom a vásznat!

Szóval mozizni jó, csak:
- Ne lennének olyan szorosan az ülések
- Azt sem értem, miért csak egy könyöknek van hely az üléseken.... ha idegen ül melletted, jobban jársz ha te helyezed el először a könyöködet, különben utána már ciki arrébb rakni a másikét...
- Egy 3D-s filmnél a szemüveg 3 számmal nagyobb, mint ami kellene, így szabályosan ki kellett húzni a füleimet, hogy valahogy megfogják a szemüveg szárát.
- A pop corn finom és jó dolog, de tegnap már pattantak az idegszálaim, mikor a mellettem ülő srác szüntelenül kereste a maradék kukoricát a doboz alján, mindezt nem egy hangos akció jelenetnél, hanem amikor tök csend volt a filmben, egy drámai, érzelgős jelenettel.
- A folyamatos zörgés, és szagok miatt (András pl. vmi fűszeres mogyorót evett mellettem) nem tudtam teljesen elmélyülni a filmben, ahogyan ezt itthon meg tudom tenni - HA egyedül nézem.

A film nagyon tetszett!!! Méltó befejezést kapott, és végigizgultam az utolsó 3/4 órát. Na, ez az a Harry Potter, amit nemcsak hónapok múlva, hanem akár most rögtön újra tudnék nézni. A legjobban a befejezés tetszett, az úgy rendesen markolászta a szívemet - de nem szeretnék erről többet írni, hátha valaki még nem látta, de szeretné megnézni. Bátran ajánlom a filmet mindenkinek - aki érdeklődik a H. P. filmek iránt! Egy korszak lezárult, amit ezért ebben az esetben sajnálok, mert egy része sem volt soha sok és elcsépelt... 
Isten veled Harry Potter, J. K. Rowling-nak meg kívánom, hogy ha nem is most, de legyen ihlete továbbvinni a történetet, mert biztos vagyok benne, hogy lenne rá igény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése