2011. március 22., kedd

Kaáli - ixedik felvonás

Ma egy kicsit kiakadtam. Kicsi kiakadtam és sírtam dühömben, elkeseredettségemben és tehetetlenségemben. Régen írtam már a Kaáliról, de akkor most írom - megint időpont problémával küszködünk. Az első konzultáció óta - amire 3 hónapot vártunk - eltelt megint másfél hónap. Napi szinten telefonálok, próbálok időponthoz jutni, de mindennap ugyanazt a rövid választ kapom: "Sajnálom, nem tudunk segíteni". Ma is hívtam őket a szokásos időpontban, 9 és fél 10 körül. Mikor tárcsáztam őket folyamatosan azt mormoltam magamban, hogy "kapok időpontot, kapok időpontot, kapok időpontot!" És ez a telefon más is volt mint a többi. Meg is lepődtem, és már azt hittem....
Megkérdezte a recepciós hölgy, hogy voltam-e már. Elmondtam, hogy voltam, eredményekért mennénk. Majd jött a válasz: "Sajnos nem tudok segíteni" Nem értem akkor miért kérdezte meg, hogy voltam-e már. Aztán délután felmentem a fórumra amit olvasgatni szoktam és sorban mentek a bejegyzések, hogy "kaptam időpontot, én is kaptam időpontot, Zizi telefonálj (ez én vagyok). 
Na ekkor törött el a mécses és fakadtam ki. Mitől vagyok én kevesebb, hogy más kap időpontot, én meg nem? Mi alapján döntik el, hogy Te, Te és Te igen, Te pedig nem. A hónapok meg csak telnek és telnek. Kicsit kezd elegem lenni!

1 megjegyzés: