2011. május 30., hétfő

Állatkertben jártunk

Így 4 év után eljutottunk végre az állatkertbe is. Korábban mellette éltünk, de eszünkbe sem jutott, hogy állatkertezzünk. Most sem mentünk volna, ha Gusztiék nem csalnak el minket vasárnap délután. Nem bántam meg. Igaz nem olyan nagy, de azért tetszett, tüneményesek voltak  a majmok, volt tigris és zsiráf is... szóval jó volt. A belépő sem volt vészes, 1250 Ft volt egy felnőtt részére. Persze marha sokan voltak a gyereknap miatt, de ez nem zavart minket. Ettem Ice'N Go kedvenc fagyit, Jázminoztam, nekem is gyereknap volt. 










Érdemes nagyban megnézni a bácsit, aki felettébb élvezte a gyereknapot!

További képeket IDE KATTINTVA nézhettek meg.

1 megjegyzés:

  1. Édes pofa a kis Jázmin :)
    Mint már írtam volt vala, jövőre megsokszorozva a gyerekszámot megyünk mi is ide veletek együtt gyereknap alkalmából!
    Liz

    VálaszTörlés