2011. május 15., vasárnap

Hétvége Székesfehérváron

Elég sok pótolni valóm van blogolvasás ügyileg, szinte minden általam olvasott blog frissült. Előtte azonban leírom a hétvégét.

Ez a hétvége Székesfehérváré volt és leginkább a családé - szokásunkhoz híven. András anyukája nem volt otthon, ő a papához utazott Dombóvárra. 3-4 hetente le szokott menni, hogy kitakarítson, kimosson és finomakat főzzön neki.

 Szombaton apával a Praktikerben kezdtük a napot. Csapokat vett, fürdőszobaszekrényt, és 2 képet. Ezután öcsém még elment apa kocsijával edzésre, majd 4-esben (apa, tesó, András és én) kimentünk mamiékhoz. Nem maradtunk sokáig, mert bátyámékhoz is mentünk, akikkel beültünk Sukorón egy cukrászdába. A lányok tüneményesek voltak. Maja megfogta a kezem, és még a fagyijából is megkínált. Lili választott magának egy (hozzá képest) hatalmas nagy tortaszeletet, melyről közölte 1-2 falat után, hogy ő ezt annyira nem is szereti. Nem igazán édesszájú. Inkább rollerezett, a többi kisgyerek -főleg kisfiúk - pedig mind körülötte legyeskedett. Tüneményesek voltak!

Érdemes a képekre kattintani és nagyban is megnézni...






Sokáig üldögéltünk a cukrászda teraszán, élveztük a jó időt, a szabad levegőt. Sütizés után még kicsit felmentünk bátyámékhoz, a lányok pedig jobbomra és balomra ülve hallgatták a matricás albumuk állatainak a leírását. Én megpróbálkoztam a kontinens szó elmagyarázásával, és a térkép megismertetésével is, de nem hiszem, hogy túl nagy sikerrel. A következő kérdés ugyanis az volt Lilitől - miközben Dél-Amerikára mutatott - hogy ebben az országban milyen állatok laknak? A mesekönyvet - pontosabban a "lutra" albumot még a fürdéshez is bevittük. No persze ők fürödtek én meg kísértem őket.

Krisztával -sógornőmmel - beszélgettünk a lombikról illetve elmondta, hogy mit jelent a GGT a laboreredményemen. Ő ugyanis kórházban dolgozik, laborban. Azt mondta, hogy a GGT emelkedését hormon, illetve fogamzásgátló szedése is okozhatja és hogy nézték-e már nekem korábban. Mondtam, hogy nem, nem néztek még nekem teljes vérképet soha. Azt mondta ne ijedjek meg, nem nagy az eltérés, de nézessem meg majd újra, és ezentúl ezt érdemes lenne figyelni. Most már csak abban bízom, hogy a lombikot nem fogja befolyásolni és a lombik sem az értékeimet.

1 megjegyzés:

  1. A Ki vagyok én? költői kérdésed alá ezeket a képeket elnézve a mesterséged címerét írnám: P F. Azaz PROFI FOTÓS!!!!!
    Nagyon ügyes vagy!
    Liz & Pötty Dorka

    VálaszTörlés