2011. május 26., csütörtök

Köszönöm, minden oké!

Köszönöm jól vagyok, összeszedtem magam, próbálom összeszedni magam. Köszönöm, hogy vagytok, vagytok Ti, akik azonnal akár egy blogbejegyzéssel, akár e-maillel, vagy telefonhívással jöttök, és ápoljátok a lelkem. Mert már nekem az is jó, ha azt mondod: "Itt vagyok, bármikor számíthatsz rám!"
Köszönöm Judit, hogy mindig érezteted velem, hogy a legfontosabbak közé tartozom, el sem hiszed, milyen jó érzés.
Köszönöm Aliz, hogy képes vagy akár egy teljes blogbejegyzéssel az én lelkemmel foglalkozni, és közben helyretenni és elhitetni velem, hogy a jót csak akarni kell és ne féljek az újtól, a jövőtől! 
Köszönöm Anya, hogy tudod mikor kell felhívni, és mit kell mondanod, és hogy olyan messziről is azt érzem itt vagy mellettem.

Ha pedig úgy alakul, hogy néhány hónapot András nélkül kell majd eltöltenem, akkor előre is köszönöm, hogy több időt fogtok velem tölteni, merthogy le sem vakarhattok majd engem, az holtzicher! :)))) Készüljetek! :D

1 megjegyzés:

  1. Mindíííííg, minden körülmények között :)
    Örülök... és együtt nyomhatjuk, hogy "Jól vagyok, igen jól vagyok!" :)
    Liz

    VálaszTörlés