2011. május 6., péntek

Már nekem is van háziorvosom!

Reggel a háziorvosomnál kezdtem, mert mától már van házorvosom is. Kinéztem azt az új rendelőt, ami nemrég "nyitott" tőlünk kb. 15-20 percre (gyalog). Reggel 8-ra mentem, az emberkék pörögtek is, egészen addig amikor már csak egy ember volt előttem. Pontosabban utánam érkezett, de behívták előttem és minimum fél órát bent is volt. Azon is kivoltam, hogy bár ki van írva az ajtóra, hogy "kérem ne kopogjon", amíg ott voltam 4-5 ember biztos bekopogott, némelyiknek meg még feljebb is állt, hogy nem nyitották ki rögtön. A teteje az volt, amikor ezzel a módszerrel valaki bejutott, és amikor kijött 10 perc múlva, mondta a barátnőjének, hogy "Nnna! Így kell ezt csinálni!" - Ez egy idős néni volt és nem is tűnt olyan betegnek.
Szóval végre bekerültem, elmagyaráztam a történetemet és vártam a beutalókat. Akkora szerencsém volt, hogy a HIV teszten kívül mindenhez levették a véremet akkor, ott, azonnal és nem kellett 4 különböző helyre a beutalókkal ugrálnom napokon keresztül. Aliz, csak szólok, hogy nekem 4 ampullával vették le!!!! :) A vérvétel után pedig megcsinálták az EKG-t is. Hétfőn mehetek az eredményekért, ráadásul időpontra - így most majd én is bemehetek mások előtt... 
Sajna vérvétel után mindig fáj a fejem - most is. A kezem is fáj ahonnan a vért vették, de nem vészes annyira. 
Ez egy eredményes nap volt - csak sajnos Andrásnak is van még intézni valója, neki is kellene beutaló HIV tesztre, meg neki még a Hepatitis is vissza van... Végül is időnk van rá.

Ma sem megy a fogalmazás - mi van velem????

1 megjegyzés:

  1. Te szegény! Én a 4 ampullát 8-ra váltottam volna felezéssel és átöntögetéssel.
    Ha tőlem 4-gyel levennének, ott is maradnék 2 napi elfekvőn :)
    Liz

    VálaszTörlés