2011. május 4., szerda

Egyeztetés

Végre-végre-végre összeszedtem magam és egyrészt felhívtam urológiát pontosítani András időpontját, illetve Kaálit is, hogy megkérdezzem, hogy akkor most mi van???
Urológián az első telefonálásomkor nem mondták, hogy adott nap hány órára kell mennünk, vagy lehet én nem figyeltem. Ugye ez volt az az ominózus eset, mikor a hölgy velem párhuzamosan egy kollégájával is diskurált. A lényeg, hogy most megmondta - mert szerintem ugyanaz a hölgy volt, legalábbis ugyanaz a hang - én meg nagyon kedvesen megköszöntem.

Kaálit is felhívtam végre - rászántam magam! Hogy én mennyire de mennyire utálok telefonálni, intézkedni - nem jó titkárnő lennék. 
Szóval elmondtam, hogy pár hete voltunk konzultáción, páromnak elő lett irányozva a kromoszóma vizsgálat és ha az oké, akkor utána lombik, és hogy a papíromon rajta van, hogy altatáshoz minden papírt be kell szerezni, dehogy ez nem lett szóban konkretizálva, és amúgy is, ehhez kell-e beutaló, és azt ők adják vagy a háziorvos... bla-bla-bla.... Hívás előtt csak 3x gyakoroltam el magamban hogy mit fogok mondani, úgyanis hajlamos vagyok a túl hosszú és másoknak lényegtelennek tűnő bevezetőkre.

A hölgy nagyon kedves volt, és mondta, hogy a listán rajta van mi kell, és a háziorvossal tudunk mindent intézni. Aztán mondtam, hogy én nem kaptam olyan papírt... így lediktálta...

(bár erről már írtam, mert fórumon tájékoztattak a csajok)
- HIV, Hepatitis B, C teszt (ezek mindkettőnknek)
- Teljes vérkép
- Vércsoport meghatározás
- Háziorvosnál EKG
- Belgyógyászati ajánlás hogy altatható vagyok

A mumus a HIV teszt, melyről fórumon eltérő információk szállingóznak. Debrecenben például egy csajnak ingyen volt, Győrben valakinek januárban 10.000 Ft, a másiknak áprilisban 19.000 Ft. 
Őszinte leszek - rohadtul nem akarok érte fizetni. Egy csaj - a debreceni - azt hazudta, hogy félrelépett, a párjának meg tetkója, neki piercingje van, így ingyen megcsinálták nekik. Tök ciki lombik előtt ilyet hazudni... Félreléptünk, és most gyereket akarunk.... áhhhh, nem is merném!
Győrben, pedig azt olvastam, hogy csak az anonim HIV tesztért nem kell fizetni, de ugye az nekünk nem jó. 

Erről még informálódok tovább....

Másik mumusom is van. Még pedig, hogy nincs házidokim. Nem voltam még beteg, mióta Győrben lakunk. Kissé tartok, hogy doki hogy fog fogadni, de nagy levegő, és túl leszek ezen is. Jaaa, még azt sem tudom melyik orvosi rendelőbe fogok elmenni, mert állítólag bárhova mehetek, szabad orvosválasztás van.

Úgy néz ki, hogy pénteken találkozom 1-2 fórumos lombikos lánnyal. 2-en vannak punkció (peteleszívás a lombikhoz) előtt és 2 naponta nézik őket UH-gal és vérvétellel hogy hogy érnek a kis petécskéik, milyen a hormonszintjük. Szóval Győrben maradnak erre a pár napra - merthogy nem győriek. Szóval jelezték, hogy velem is szívesen találkoznának és ennek tök megörültem, jól esett.
Amúgy hihetetlen támaszt jelentenek, jelentünk egymásnak, mert itt pontosan olyan emberek vannak akik hasonló helyzetben vannak, és szerencsére mindenki nagyon pozitív hozzáállású. Most már majd legalább lesz arcom is a nicknevekhez.

2 megjegyzés:

  1. Bp-en Epidemiológiai Intézetben vetesd le a HIV-et. Meg kell mondani, hogy lombikra lesz, és az aids-hepa B-hepa C összesen kerül 3-4000 ft-ba. (Már nem emlékszem, melyik van ingyen és melyikért kell fizetni.)
    Egy telefont megér.
    http://www.oek.hu/oek.web

    Sok sikert és kitartást!!!
    A.

    VálaszTörlés